Söndag 9/1-10

Ja, så var det söndag igen. Imorgon väntas jobb, känns bra att få tillbaka lite rutiner. Just ju har jag vänt på dygnet men imorse gick jag upp vid 9 så jag hoppas att jag somnar skapligt tid ikväll.
Jaha, fredagen kan jag beskriva med 3 ord: JAG ÄLSKAR DOVAS!
Lördag: sov och hade dejt med den finaste personen som finns för mig! Sen även ett 2 timmar långt samtal efter det, jag kan inte få nog utav honom.
Söndag: Började ett mysigt samtal med min fästman, 2 timmar långt igen! Sen åkte jag och mamma och shoppade loss. Fin fina kläder!

Adems lumpen är snart slut och INGEN kan vara gladare än vad jag är! Så om jag får ledigt utav jobbet så blir det nog en resa ganska snart ner. Jag måste få hålla om honom, 6 månader utan honom håller på att göra mig galen, fast jag måste medge att det ändå har gått brutalt fort! Jag tackar jobbet för det. Trivs som fan och barnen är så fina!

Linnéa åkte till Thailand igår, KUL FÖR HENNE!
Och finaste Erika åker till Turklandet imorgon, jag är inte alls avundsjuk, nej nej, varför skulle jag vara det? ;)
Men jag vet att hon kommer att ha det super bra och det gör mig glad.


Det är du och jag i vått och torrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0