Söndag 2/1-10

Då har vi börjat på år 2011. Känns lite konstigt att säga att det är 2011 nu. Men man lär sig väl som alltid.
Även fast jag har haft ett kanonår så är jag spänd över vad som kommer att ske det nya året. Detta år så kommer Adem ut ifrån lumpen, inte långt kvar nu :D
Vi ska försöka få hit honom, hur? det är jag jävligt osäker på, men vi måste klara det! och så finns det planer ifrån min sida att åka ner och jobba i paradiset en säsong. En häftig upplevelse, att få en mer förståelse för folket och även lära sig lite turkiska? drömmar kan man komma långt på ;)

Jag och Erik var och såg Narnia på bio i torsdags! Jag älskar dom filmerna, därför är det lite svårt att ge kritik till den, men jag har sett bättre filmer, men den är helt klart sevärd. Min första 3D film jag var på, de ni ;)

Jahapp, ska jag också vara en sån som berättar i detalj hur hela nyårsafton såg ut? Vad vi åt? Vad som sas? nä det pallar jag inte ;)
Men jag ska självklart berätta lite så att jag kan gå tillbaka och läsa nästa nyår ;)

Torsdagsnatten/Fredagsmorgon spenderade jag med Vickan, vi startade nyår 24 timmar innan. Allt slutade med att jag gick och la mig vid 5 och resultatet blev att jag vaknade upp vid 2 på nyårsafton, då var det bara att bege sig till systemet eftersom all nyårsdricka blev uppdrucken under nattensgång.
Gasen i botten hem till Erik för att planera lite. Hem till mig kom jag inte förän kvart över 4. Då var det bara att fixa till sig och sätta på sig blåsan. Familjen och morfar åt middag och mös, drack lite cider. Senare emot kvällen kom grannar på besök och även mina trogna vapendragare kom hit. Jag har väldens finaste vänner som ställer upp i vått och torrt. Jag brukar hata nyår men detta år var det bästa nyåret jag har haft. Att fira med familj och vänner tillsammans är det bästa jag har gjort.

Jag har vänt på dygnet och måste vända tillbaka de, men det är inte lätt!
Nu ska jag och Erik åka långfärdsskridskor :)
Kanske kommer bilder senare:D

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0