Söndag 16/1-11

Söndag igen!

I fredags slutade jag tidigt... och tidigt för mig är kvart i 4;). Jag begav mig till systemet och sen hem till Malin där kvällen skulle börja och sluta med några glas vin, trodde vi! Madde, Sanna och Maria var hemma hos Madde och hörde om vi ville komma dit och föra med dom innan tegel. Eftersom jag ogillar tegel starkt så tyckte jag att det lät som en strålande idé. Vi hade skit trevligt! När klockan började närma sig tegeldax så försökte dom övertala mig. Jag stog emot ett bra tag. Men inte förän jag går innanför dörrarna på tegel så förstår jag att dom hade lyckats! FUCK!
Fina Mickis var även där och hon fick väl en chock att se mig på tegel!
När jag väl kände att det snurrade lite för mycket i min lilla hjärna så begav jag och Malin oss till donken med hennes mamma. Många saker sas i bilen och jag hoppas inte att Malins mamma blev allt för trött på oss ;D

I lördags vaknade jag upp, som vanligt helt död! Jag gick upp och hade en dejt med Adem. Erik hörde av sig och ville bjuda på tacos och ett glas vin, hur kan man tacka nej till det?! Men vi avslutade kvällen tidigt, klockan 1 låg jag nerbäddad i min säng redo för att sova.

Idag är det söndag och jag har absolut inga planer. Funderar på att hyra mig en film och göra en fruktskål och mysa ner mig i soffan :)


Jag vill vara brun igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0