Söndag 20/2-11

Söndag igen!

Denna helg har jag bara tagit det lugnt.
I fredags så myste jag ner mig mellan mor och far och kollade på lets dance.

Igår så la jag mig i soffan och slog på solsidan boxen. Jag låg där och skrattade i min ensamhet. Senare på kvällen kom min älskade fina vän Malin förbi. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, jag älskar när vi ses för det blir aldrig tyst på oss. Vi pratar varje dag i telefon. Men ändå när vi ses så har vi så jävla mycket att prata om.

Idag är det söndag och det känns helt okej faktiskt. Dagen har jag spenderat med Malin i täby centrum. När jag kom hem så mötte Jonathan upp mig och vi tog en promenad. Nu snart så kommer Mickisen förbi och vi ska kolla på solsidan. Hoppas bara att hon vill det?! Jag har varit väldigt efektiv denna dag! :D

Jag tror att min chef gillar mig, hon gav mig en vecka ledigt v.9, och då ska jag åka ner till min finaste älskling, jag ska krama om honom det hårdaste jag kan och inte släppa taget på hela veckan. 7 månader utan varandra, det känns kan jag tala om. Men snart ligger jag i hans famn. Nej, nu ser jag hur Mickis bil rullar in på infarten.
Ha det bra !


Småttingar, November 08 tror jag att detta var! Fina Fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0