söndag 27/2-11

Söndag igen och vad gör jag hemma? Var inte mina planer att jag skulle ligga i min fästmans famn nu? Jo, planen var så men den ändrades :(
Uuffff, nu vet jag inte när vi ses...jag ska prata med chefen och se när jag kan få ledigt. Hoppas det blir snart, jag behöver honom och hans närhet nu!
I torsdags var jag hos frisören. Jag både klippte mig och gjorde slingor, jag blev lite för blond för min smak men jag börjar tycka att det ser helt okej ut nu, jag ska ge det en vecka iallafall annars får jag gå och köper mig en brun färg och färgare tillbaka det. 

I fredags hämtade Erik upp mig och vi åkte till systemet sen kom min kära Malin hit(med buss) för en vinkväll. VÄLDIGT trevligt, vickan tittade förbi en snabbis och som även körde hem Malin, vilken guldklimp!

I lördags var det uuunderbart väder ute så jag och mammsen gick en riktig långpromenad och mot kvällen så myste vi ner oss i soffan och kollade på melodifestivalen. Underbart! 

Idag har jag varit i uppsala och firat min minsta kusin som blev 2 år, världens sötaste! Han blev mycket glad för mig present, en handduk med sixten på ;D
Helgen har varit avslappnande och härlig!

Nu ska jag ha en kvällsdejt med min älskling och sen ska jag sova för ännu en ny arbetsvecka startar imorgon.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0