Söndag 5/9 - 10

och vi är tillbaka till denna ångestsöndag. Det är konstigt, igår så ville jag jobba varje dag så att tiden går fortare, men idag, självklart på söndagen så vill jag bara att det ska bli fredag igen då man slutade ifrån jobbet och gick hem och hade hela helgen framför sig.

Vad har jag hitta på idag då? Jag hade en dejt med Adem, det var så länge sen som vi pratade och såg varandra i lugn och ro. Han har kommit in på vardagarna men då har jag jobbat, jag har hunnit hem 30 minuter innan han ska in igen så vi har hunnit sett varandra lite iallafall, han är det finaste jag någonsin har skådat ;D

Jahapp, Igår så åkte jag till Lojjsi Lojjsis jobb och gjorde henne sällskap. Det va himmla roligt att träffa sin storasyster igen :) Det va ju trotts allt ett tag sen! Men nu ska det bli ändring på det...

När jag kom hem så gick jag och la mig dirr, och vaknade imorse utvild klockan 9, vad håller på att hända med mig? börjar jag att närma mig ett liv som jag inte vill ha? det där typsika svenssonlivet som tar död på mig? nej nej, det här kommer bara hålla på ett litet tag sen ska jag ut på äventyr igen. Eller kan man kalla det för äventyr? jag åker till min familj som just nu bara består av 2 personer, Jag och Adem :D

Jaja, jag har inget mer kul att skriva...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0