Söndag 19/9-10

veckorna går så fruktansvärt fort! Det är söndag igen.

Denna helg skulle jag bara ta det lugnt, det blev inte så riktigt som planerat. I fredags så var jag först ute och sprang sen tände jag alla ljus i rummet och hade en liten spa kväll. Somnade runt 12, så jag var pigg och glad på lördag morgon! Jag och Erik hade planeat att gå på promenad. Men det regnade så mycket så vi tänkte åka till sollentuna centrum men påvägen dit blev vi lite mer nyfikna på hus, så vi åkte runt och kollade på helt otroliga hus. Erik och hans familj ska fytta det var därför vi tittade. Man får så mycket inspiration när man kolla runt sådär. Mot kvällen så skulle han bjuda mig på middag och vi hande köpt lite cider och vin till maten, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar sånna kvällar!

Idag har jag en dejt med Adem på msn. Jag har fått en god nyhet men jag vill inte avslöja något förän jag vet till 100. om 2 veckor kommer bomben, jag håller alla tummar jag har!

Har inte så mycket mer att skriva. Vi kanske hörs senare. Puss o kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0