Söndag 26/9-10

ytterligare en söndag som "snart" är över!

I fredags så åt jag middag hemma hos erik och drack lite cider, otroligt mysigt och behövligt. Jag älskar att sitta och dricka lite och snacka lite skit. Underbart!

Igår så bjöd jag över Malin på en filmkväll, tända ljus och hemmabakad äppepaj. Vi såg en skräckfilm och efter denna film så kan jag tala om för er att jag inte kommer att skaffa barn på lång tid framöver... Jag hatar när småflickor är med i en skräckfilm, ni vet såna som har knallvitt ansikte och svart hår. USCH!
Men vi hade det så otroligt mysigt :)

Idag har jag och min underbara fästman haft en dejt. Älskar söndagar när han kommer in. Det ända jobbiga är att jag saknar honom mer och mer ju mer jag ser honom. Den känslan är helt underbar men ändå är det smärta för att vi vet att vi inte kan träffas :(
Men, när vi väl träffas så får man en helt underbar känsla i kroppen. Det är inte långt kvar du Jennifer!

Annars då, jag jobbar och sliter varje dag, har inte mycket till liv, försöker att spara undan så mycket pengar som möjligt även fast det inte går så bra, jag vill att det ska vara löning varje vecka :P



September 08... Det var första gången vi var nere på stranden tillsammans tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0