Söndag 12/9-10

Behöver jag ens nämna att jag har söndagsångest, ni känner väl till det rätt bra nu. Fan vad helgen går fort!

I fredags var jag på en razze dazzel kväll hemma hos Sandra. Där bjöds det på hallonmojito, jag själv hade tagit med mig vin och en cider. Förstår ni om jag säger att jag ALDRIG med ska dricka alkohol? Eller ska jag förklara mig mer? att jag var helt aprak! Fy fan, somnade dirr när jag kom hem. Japp, så nu mina kära vänner så behöver ni inte fråga om jag ska med ut på krogen för mitt svar är garanterat Nej!(iallafall så det känns just nu, detta kan ju ändras)

Igår så vaknade jag upp och var helt död, jag låg i min underbara soffa hela dagen, jag överdriver inte nu, HELA DAGEN! Ringde till min fästman konstant och tyckte synd om mig själv. Igår ville jag bara ha honom hos mig, bara få krama och pussa på honom. Men det är sissådär 147 dagar tills han bli fri. 147 dagar, för vissa låter det helt galet, 147dagar! Men jag menar, jag har redan väntat så länge, 147 dagar känns som ingenting, Nada.

Idag vaknade jag upp pigg och glad klockan 10. Låg och drog mig i sängen ett tag och ringde till Adem. Myspratade lite och nu sitter jag här. Vart ska denna söndag leda då? Jag ska nog bara ta det lugnt idag. En springtur skulle inte sitta fel nu. Har lite halft spring i benen. Sen mot kvällen ska jag mysa ner mig i soffan igen.

IMORGON KOMMER ERIKA TILL MIG!!!! Åh vad jag har saknat henne, kommer krama sönder henne när jag får se hennes vackra ansikte kliva av bussen i Brottby:D. Då blir det mycket prat, face to face jag hatar telefon ;D
Hon åker till Turkiet på onsdag, jag är så avundsjuk, jag vill också. Men samtidigt har jag inget där att göra eftersom mannen är i lumpen i Istanbul. Jag får helt enkelt bara drömma mig tillbaka och kolla på våra fina bilder ihop. Jag hoppas att hon får en super duper resa, och hon vet vad mina krav är, inget som jag behöver ta upp här ;D



Jag och min älskade vän!


Hörs senare kanske!


Kommentarer
Postat av: erika

WEEIII :D ses snart älskling!!

2010-09-12 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0