Lördag 4/9-10

idag är en seg dag... jag vill jobba varje dag så att tiden går fortare! Det känns som att dagarna står still när man bara sitter hemma. Om det är någon som vill ses över en fika i stan eller bara ta en promenad så är det bara att höra av er till en ensam själ ;D

Igår var jag hemma och kollade på film, dock så somnade jag vid halv 11, roligare fredag än så fick jag inte. Däremot träffade jag Jonathan ett tag också, vi tog en tripp till systemet.

Imorse när jag vaknade så ringde jag Adem, han hade inte svarat på hela dagen igår så jag har sovit ganska oroligt inatt och haft massa tankar om ifall något hade hänt, han kanske hade gått ut i krig eller liknande, men han hade bara spelat fotboll med sina polare:P
Om en vecka så var det 2 år sen jag träffade Adem för första gången, shit vad tiden går fort. Jag minns den gången som att det vore igår. Han kunde ingen engelska och bara gick runt och fnissade hela tiden:D. Jag saknar min prins något så otroligt. Men det är fan inte långt kvar tills han kommer ut.  Den 30 Januari så är han fri som en fågel och då startar det som vi har väntat på så väldigt länge, vårat liv tillsammans! Kanske ska ta mig i kragen och hälsa på hans familj, men jag är fan rädd att träffa hans pappa, hur ska det gå? kungen i familjen:P

Mycket mer än så hade jag inte att säga. Kanske hörs imorgon...


November 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0