Söndag 24/10-10

Vi är snart inne i månad November, då är det bara 2 månader kvar på detta år, sen är i inne i år 2011. Jag kan inte förstå det.

I fredags tog jag mig till hägernäs strand och hade vinmyskväll med Erik och Mickis. Riktigt mysigt. Satt och snackade skit och skrattade. En del hemligheter avslöjades ;D
I lördags så va ja så fruktansvärt trött, men jag tog ändå tag i mig sälv och dejtade Adem. Han har ändrat sin lediga dag till lördagar istället. Det är både för- och nackdelar. Men det blir bra =)
Efter det tände jag ljus i mitt rum och kröp ner i soffan och kollade tv.

Idag, söndag!
Jag Har inte gjort något speciellt idag. Men min Malin kommer snart förbi så vi skulle mysa lite:)
Jag är så glad för dom vännerna jag har, dom betyder mest för mig!

ERIKA HAR KOMMIT HEM!
Jag fick träffa henne i onsdags, åh det kändes aldrig som att jag skulle få sluta jobba, men när jag väl gjorde det så kom hon förbi. Vi satt och prata om allt hon hade varit med om. Nu har jag alla mina fina vänner här i sverige, nu behöver jag inte oroa mig för att något kommer hända någon!
Nu är det bara Ademoo som saknas. Men det får man väl räkna med ett tag framöver också :(

Nej, nu ska jag bege mig till soffan och kolla tv.
Hörs, pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0