Söndag 16/10-10

Jag älskar hösten. Jag älskar att se löven falla, solen skina, kappan på, rosenröda kinder!
Det har varit väldigt fina dagar denna helg och jag kan inte göra mer än att njuta och gå långa promenader :)

Denna helg blev inte som väntat. I fredags tog jag först en lååångpromenad med mamma efter det var planerna att ligga och mysa med tända ljus till idol. Men så fick jag den lysande ideen att åka till Arcadia hotell och hälsa på lite :)
Sen åkte jag vidare till fridhemsplan för att möta upp min kära bror och hans vänner för att ta några öl (cider för min del). Otroligt trevligt var det, kom hem sent mot natta.
I lördags hade jag tid hos fitttandläkaren, det gick bra, fast jag fick reda på att jag har ett hål, FAN! Sen åkte jag hem och samnade på soffan. Mot kvällen tände jag ljus i hela mitt rum och kollade på min älsklingsfilm, Pretty woman, jag blir helt förälskade i Richard Gere!
Julia Roberts är nog en av dom vackraste skådespelerskan jag vet!

Idag ska jag bara ta det lugnt, ta en promenad senare och sen kolla på gossip.
Så denna helg har varit trevlig och lugn. Jag är redo för en ny arbetsvecka! Jag fattar inte hur fort dagarna kan gå, måndagsångest och sen helt plötsligt är det fredag. Jag börjar bli lite rädd för att tiden går för fort. Men samtidigt är jag bara nöjd :)

Igår kom min fina vän Mikaela hem ifrån England, levande... tack gode gud!
Nu har jag bara en till att oroa mig för och det är min älskade vän Erika, jag hoppas att hon kommer hem utan problem NÄR hon väl kommer.... eller OM hon ens kommer hem, hon kanske bestämmer sig för att stanna:P
Jag får hoppas att hon inte gör det.


Jag vill dansa som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0