3/10-10

Ytterligare en månad har paserat. Vi är nu inne i Oktober månad, en trist månad. Eller, alla månader är väl trista nu fram till Maj? Min vinterångest börjar komma och detta år är det värsta. Det kanske är så, ju äldre man blir ju mer ångest får man? Jag fyller snart 21, jag och en kompis hade den diskussion om det var dax att köpa sig antirynkkräm? Eller om vi är dom ända personerna som inte har förstått att man ska föda ett barn detta år? Alla går och blir på smällen!
Jag fyller snart 21, man blir inte yngre med åren och här sitter jag som en dum idiot och hoppas på att tiden ska gå fortare så att man kille i turklandet ska komma ut ifrån lumpen så att vi kan börja någonstans, hör ni hur patetiskt det låter? Förstår ni vad jag skriver? JAG SITTER OCH HOPPAS PÅ ATT TIDEN SKA GÅ FORTARE, är inte det ganska sjukt? Varför lever jag bara inte för stunden? 3/10-10, Det är den sista 3 oktober 2010 som vi någonstin kommer att leva i våra liv. Den absolut sista, och här sitter jag och vill att tiden ska gå fortare, att jag ska få bli gammal fortare, att jag ska få dö fortare. Kan man bli mer deprimerad?

Jaja, iallafall, hösten har dragit med sig en grotesk förkylning till mig, så denna helg har jag spenderat inne i min soffa. Igår tog jag en tripp till stor staden och överraskade Lojsi på hennes jobb, tur att hon blev glad iallafall :D
Annars har jag inte gjort något mer denna helg. Så nu är jag uppvilad för en ny arbetsvecka. Näsa vecka händer det roliga saker, Desperata hemmafruar börjar på tisdag och Grays börjar på onsdag, jag har längtat så mycket!

Jag vill tillängna en tanke till min fina vän Erika, Vill bara skriva att jag saknar dig :)
Jag vet att du lever och har det bra, jag är nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0