10-10-10 Söndag

Min fina vän Mikaela fyllde 20 år i onsdags så jag firade henne. Tro inte att jag följde med ut på krogen för då hade jag varit död dagen efter, nej nej. Jag åkte hem till hennes nya fina lägenhet och drack lite vin och cider. Mycket trevligt, vi körde roliga lekar, träffade roligt folk, paketöppning. Men när det var dax för festgänget att dra vidare ut så bestämde jag mig för att åka hem. Tur det :)

Jahapp, denna helg har jag mest tagit det lugnt, I fredags tände jag ljus och hade mysigt med mig själv och tvn. I lördags åkte jag hem till min fina vän Mikaela för hon åkte till England idag så jag ville säga hej då. Sen gick jag hem till Erik och hade en vinkväll. Åkte hem sent emot natten.

Dagen i all ära. Idag har jag hunnit med mycket!
Jag hade en morgon dejt med min Turk. Jag sminkade mig för att dra in till stan och träffa upp dom nyblivna stockholmarna, Elin, Linnea och Jens. Jag träffade dom när jag var upp hon min älskade vän Erika. Sen kom jag hem och hade en kvällsdejt med min Turk. OCH OCH OCH jag har sett gossip.

Jag bytte min kappa idag som jag fick utav mamma i namnsdagspresent. Åh, jag hade sprungit runt på 6 olika HM affärer för att hitta rätt storlek. När jag precis skulle ge upp hoppet så hittade jag den, där hängde den, mitt framför näsan på mig :D
Så just nu är jag en lycklig tjej, nästan pinsamt lycklig.



Jag är så kär,
kär i en kille som är brun,
kär i en kille som får mitt hjärta att ploppa ut,
kär i en kille som får mig att bli helt galen,
kär i en kille som får hela min värld att stanna.
Jag älskar min kokosboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0