Söndag, 7/11 - 10

Söndag, bittra söndag!

Helgen har varit bra. I fredags försökte jag att få med Linnea till dovas, men hon bangade. Tur det kanske, somnade vid halv 10 :P
Jag hade nog inte varit ett sånt roligt sällskap.

Igår Mötte jag upp Mikaela och Alex för att haka på till Harry b jeams men jag gick ganska fort därefter för att sätta mig SJÄLV på dovas(linnea, jens och malin skulle komma). Jag funtar fan på att dra ut själv flera gånger, vilken annan kontakt man får med människor. När man sitter i sitt gäng så lägger man inte märket så mycket till dom andra runt omkring. Men när man sitter där själv så måste man börja prata med andra...... om man vill ha roligt :P
Senare kom iallafall Mikaela och Alex till mig och efter ett tag dök även Linnea, Jens och Malin upp.
Men partyprinsen och prinsessorna ville dra vidare och då packade jag ihop mig och åkte hem :P
Men det var en riktigt lyckad kväll. Vakterna älskade mig och Linnea, fantastic 4, vi behöver aldrig betala inträde ;D HAHAHAHAHAHA

Idag är det söndag och jag ska bara njuta, bädda ner mig i soffan och försvinna in i seriernas värld.

Igår hade jag och Adem 2år, det känns helt galet, 6 November 2008 åkte jag tillbaka till Side, till min blivande fästman. Vem hade anat att det skulle sluta på detta viset? men jag är nöjd. jävligt nöjd!
Jag älskar honom något otroligt och det kommer jag nog alltid att göra, vad som än händer!
Jag har fått uppleva riktig kärlek med denna man, lycka rakt igenom.


November 2008!


Hörs senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0