Söndag 28/11-10

Snart är vi inne i min månad, December. Den 8 December så var det hela 21 år sen jag föddes. Fy fan, 21år och jag börjar redan få åldersnojja. Jag vill inte fylla år, jag vill inte bli äldre! Jag tycker att jag passar som 20 åring!

Denna helg har jag bara tagit det lugnt. Träffade Vickan i fredagskväll. Vi kollade på gammla bilder på oss och FY FAN, man brukar säga att "det var bättre förr" MEN fan inte när det gäller mig!!
Jag är nöjd med mig själv idag och jag är glad att jag har förändrats. Tur att Adem inte var här och fick se dom bilderna, han hade nog helt ärligt börjat tänka på om det var mig att ville skaffa barn med;)

I lördags så var jag bara hemma, låg i soffan och kollade på harry potter. Jag älskar dom filmerna! Hann även med en dejt med min fina turk.

Idag så åkte jag och Vickan och julhandlade lite... eller jag hittade inga julklappar, bara lite saker till mig själv!
Sen åt vi även den berömda hägernäsmackan. När jag tar första tuggan på den mackan så får jag matorgasm och när jag tar den sista tuggan så hamnar jag i matkoma. Sjukt att det kan bli så. Men nu är jag hemma och snart ska jag ut och springa, springa bort mackan!
Sen ska jag duscha och mysa ner mig i soffan, tända lite ljus och svepa in mig i en filt!

Det har varit en perfekt helg och jag är redo för en ny jobbvecka!

Hej då!


Det börjar bli ont om bilder på mig och Adem nu, kanske är det dax för en till resa snart?
Denna bild är ifrån September 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0