Söndag 21/11-10

idag är det söndag och imorgon är det måndag.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Så jag berättar lite om helgen.
Jag jobbade till halv 6 i fredags, när jag kom hem så stupade jag i soffan och där låg jag tills jag hade ork att flytta mig till sängen och sova.
Igår var planen att gå på bio med Erik. Men det blev inte så, kvällen började i solna och efter med bowling. Senare gick vi till dovas. Vi hittade ett sällskap på 3 personer där inne som vi satt och lekte lekar med. Så när min tappre riddare bestämde sig för att åka hem så stannade jag kvar med mina nya krigare. Jag älskar att träffa nytt folk!
Men ni kan ju tänka er hur min söndag har sett ut.... jag har legat i soffan hela dagen! Jag hatar att må såhär, men somsagt, det är ju självförvållat.

Hann även att prata med den där bruna saken ifrån Turkiet, jag saknar honom, men förhoppningsvis så ses vi snart!
Nu ska jag klä på mig, jag sitter i morgonrock som jag gjort sen jag vaknade. Ska ta mig en springtur senare, eller om jag tar det imorgon istället. Få se lite :) 
Kanske skriver senare.



Jag och Erik, från förra sommaren tror jag att det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0