Söndag 14/11-10

Farsdag
Om det är någon människa som jag har haft en sådan respekt för så är det min pappa. En otroligt bra förebild när det gäller allt. Jag är otoligt glad att jag har den pappan som jag har, han är världens bästa! Pappa, jag älskar dig!

Nu är det söndag igen. Jag har inte orkat skriva något på hela dagen... så nu får ni ett snabbt inlägg här för jag ska snart gå och lägga mig och fortsätta kolla på beck.
I fredags så åkte jag hem till Erik för lite vinmys, det är alltid lika mysigt. Vi slår alltid på lugna favoriter och sitter och pratar i flera timmar. Jag älskar att ha sånna kvällar med mina underbara vänner, även Vickan kom förbi senare mot kvällen. 
I lördags så va jag rätt sliten så jag spenderade hela dagen i min soffa, ihopkurad i en filt. Sen hade jag en dejt med min fästman, underbart att se honom. Senare emot kvällen kutade jag över till grannen och kollade på när två satt och drack vin, jag själv drack vatten.
Söndag, älskade söndag (not).. Idag har jag sprungit och tagit en dusch, inte mycket mer. En vanlig söndag för mig. Jag älskar att springa, springa av sig lite tankar men idag var det fan tungt. Kan kanske vara för att jag hade legat i sängen hela dagen, den ända gången jag gick upp var när jag skulle klä på mig för springrundan.

Det var väl inte mycket mer jag hade att säga.

Nu hör jag hur beck börjar. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0