söndags extra

Det var ingen Falk idag :O
Har alla 6 filmer redan visats?
Jaja

Dagen spenderades med Mickisen. När jag kom hem fick jag ett samtal av min älskade pojkvän. Imorgon ska jag förmodligen boka min resa. Det är inte långt kvar nu :D

Snart kommer jag vara den lyckligaste tjejen på jorden igen. Men jag är nervös, jag ska åka till istanbul själv för första gången. Hur ska det här sluta? Men som tur var så kommer Adem och möter mig på flygplatsen, helst av allt vill jag ju att han kommer till flygplanet så att jag vet vart jag ska gå. Men det är väl bara följa strömmen av dom andra galna turisterna. Jag hoppas att det kommer gå bra, ut kommer man ju iallafall ALLTID.

Imorgon är det jobb och jag har inte sån stor ångest faktiskt. Eftersom att förra veckan gick så brutalt fort så är jag inte speciellt orolig över att denna också kommer gå fort.

Fick ett samtal precis utav en killkompis som behövde lite råd om ett ragg han har. Haha, det är alltid kul att hjälpa till när det behövs ;D

Nu måste jag slagga, sov gott gott folk så hörs vi nästa söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0