Söndag

ytterligare en söndag, det är redan den 17 januari. Tiden går fort!

Jahapp, vad har hänt i helgen då? nada har hänt.
Jag har varit hemma, hyrt filmer, träffat mickis, myst nere på isbanan med hela familjen, Johan och ak kom förbi och berättade om egypten, pratat med min kära pojkvän såklart... Jaa, det är väl det jag har gjort denna helgen, inte så roligt men jävligt skönt måste jag påstå!
Erika kom förbi i torsdags och berättade hur det hade varit i Turkiet, åhh det låter så härligt allting :D
När är det min tur att åka? ;O

Vad händer idag då? Jag röstar på att lägga mig och vila, som jag har gjort hela helgen, haha!
Nej men något skoj ska jag säkert komma på.



Jag måste också bara berätta hur otroligt kär jag är i min pojkvän, han är det absolut finaste som finns och han är det bästa som har hänt mig! Jag hade sån tur som träffade dig, du har gett mig så mycket hopp och lycka i livet! 

 
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0