söndag extra

Sådär, det blev lite gjort idag iallafall!

Jag har vart och shoppat lite, skor, tröja och smink. Det är bra att planera saker. När jag kom hem så fick jag prata med Adem på msn igen:P och sen var det bara att gå hem till Mickisen. Alexandra kom även dit då fick vi sitta och skvallra lite. Mys söndag! Kvart över 9 så rullade jag hemmåt, jag fick en söndagsångest och kom på att jag var tvungen att lägg mig tidigt. Falken gick på tv idag, grymt jävla bra är dom filmerna! och nu sitter jag här helt klar vaken, hur ska jag kunna somna?! Haha, jag vet att om jag går och lägger mig så kommer ögonen att vika sig ganska fort så jag ska gå och borsta tänderna och sen ska jag ner och läsa sista delen av Stig Larsson, Luftslottet som sprängdes.

Imorgon är det jobb, hoppas denna vecka kan gå lika fort som alla andra veckor. Jag har beställt kläder och jag lääängtar så mycket tills dom kommer, åh! :D

Jaja, heej då hörs nästa söndag förhoppningsvis. Det kanske ligger en resa inplanerad nästa söndag så man ska inte hoppas för mycket på att få ett inlägg av mig ;D

Kyysss


Jag älskar den här bilden, Jag älskar "våran" moppe, Jag älskar våra moppe utflykter, jag älskar våra "genvägar", Jag älskar att tänka tillbaka till den tiden då vi alla tre var samlade!!!!!

Kommentarer
Postat av: erika

tack så mycket...nu framkallade du en tår hos mig.. skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden och göra om allt. Skulle inte ändra på något.



och om du har en resa nästa söndag så är det du som ringer mig GENAST! ;p

2010-01-18 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0