söndag extra

Idag har jag haft söndagsångest till 100! Jag har kollat på film efter film efter film. Mallisen kom även förbi och mös. Sen tog vi en tripp upp till Mickis som en överraskning. När klockan närmade sig 9 så var det bara hem igen för att kolla på Falken. Jag läääängtar till varje söndag för då går Falk på tv, mickis gillar också dom filmerna så det är roligt att kunna diskutera min blivade man Frank ;D eller vad säger du mickis? ;D

Har precis pratat med Lojjsan också, fick höra det ena och det andra. Jag kan inte göra annat än att hoppas!

Nu är det sängen för min del, jag börjar känna hur kroppen ger upp och då har jag lärt mig att man ska gå och sussa.

Ha det bra så hörs vi nästa söndag kanske? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0