Söndag 31/1

Söndag.

Detta har varit en skön vecka. Det känns som att det var 3 dagar sen jag skrev mitt förra söndagsinlägg. Tiden går så fruktansvärt fort och imorgon är vi inne i februari månad. galet galet galet.

Jaja, nu ska jag komma till saken som alla har väntat på.
Helgen? hur har min helg varit?
I fredags tog jag en tripp hem till Lojsan, vi myste och vi skrattade. Vi har även planerat vårat sommarjobb ;)
Skåneland?Goteeeland? Jag kan inte säga så mycket mer, vissa har inget liv och tar ens ideér heela tiden. Jag tänker inte låta någon hinna före oss.. HAHAHAHA

I lördags så kom Malin och hämtade upp mig för att sen åka till täby centrum.  När vi väl var där inne så träffade vi lite gammla rävar. En av dom var en annan Malin, det var grymt roligta tt träffa henne, det var ett tag sen. Vi satte oss på donken och tog en glass. Fick reda på ett och annat som inte var lika kul att höra.
Efter det så åkte jag hem, eller till mitt andra hem, stora karby gård :P
Där satt vi och pratade och förade, sen när klockan närmade sig 8 så skulle Mickis röra sig mot krogen och jag var såklart kvar.  Satt och pratade med Mackan och drack lite till sen var det bara att slira hem.

Idag, jag gick inte upp för allt så länge sen. Vad ska man hitt på idag då? Mickisen kanske? sen ikväll får jag ju inte missa Falken.

Hörs kanske senare.


Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0