söndag

Söndagen är kommen!

Ingen resa för mig denna söndag, kanske nästa ?;D
Den skulle inte sitta helt fel, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, är det inte så man säger?

Helgen har varit mysig.
Åkte hem till Lojsi i fredags, jag skulle bara komma förbi i någon timme för att sen åka hem för att krypa ner i sängen och försöka bli frisk. Men någon timme blev till timmar och jag var hemma runt kvart över 1. En otroligt mysig kväll med kokosbollar, muffins, tända ljus, cola och otroligt mycket prat! Lojsan är en jävel på att göra mysigt i en lägenhet. Det blir som ett sago ljus när hon börjar sätta igång att tända ljus och grejer. ***** Tittade även förbi på kvällen, kul att träffas igen :)

Igår så pratade jag med min pojkvän hela dagen, planerade lite mer. söndag?inte söndag? söndag? inte söndag? ;D
Sen skulle jag iväg på fest i åkersberga, men efter många klädbyten och mycket tankar så bestämde jag mig för att inte följa med, men jag skulle vara med på att föra. Men samma där, 2 timmar blev till 7 timmar :P
När dom andra drog så bestämde jag och Mickisen oss för att sitta kvar och snacka lite skit. Helt underbart!

Söndagen då? vart ska denna dagen sluta? träffa Malin kanske? Ligga hemma och ha söndagsångest?

Nästa vecka händer det roliga saker, både på tisdag och på fredag förhoppningsvis. åh, jag kommer att visa bilder här i bloggen om jag kommer ihåg, men det lär jag inte glömma, hahaha!!!

Jag har börjat läsa om Linus 15 år som dog i en tågolycka i täby kyrkby i måndags. Att läsa hans pappas blogg och även hans 2 systrars bloggar gör en gråtfärdig. Man får följa deras helvettes vardag utan sin bror, man får läsa om hur dom fick reda på beskedet, hur dom har fått tagit farväl en sista gång och hur dom känner. Otrolig intressant läsning men så jävla hemsk.



Jag och Adem åkte på en tripp till Alanya. Personligen så tyckte jag inte om denna stad så mycket, det var hus EXAKT överallt, kolla bara på bilden. Rörelse fanns det ju gott om, skrik och tjat. Jag gillar mer lugna ställen, Side är perfekt! Men jag kan tänka mig om man är sugen på fest, då ska man abolut åka till Alanya, men inte på en kärlekssemester. Men det var kul att se Alanya med min älskade Adem, och snart får jag även se Istanbul med honom.

Heeej då, hörs kanske med ett extra inlägg ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0