Söööndag

ytterligare en söndag!
Usch, imorgon är det en ny jobbvecka. Jag känner mig inte alls speciellt taggad på att börja jobba igen. Men man får tänka på pengarna ;D.

I fredags så åkte jag in till Gärdet för att mys kväll med Lojjsan och Terri! Det var grymt mysigt och roligt, vi satt och snackade och drack lite öl. Sen när jag åkte hem så träffade jag Malin, Mickis och Alexandra så då fick jag sällskap. Dom hade varit ute på krogen, på mitt favoritställe!!!! Men Alexandra gillade inte riktigt det stället (förståligt) man måste nog vara lite speciell för att fastna för såna ställen.;D

I lördags så körde jag en myskväll med mig själv. Jag hade hyrt en film och sen kröp jag ner i sängen med filt och kuddar. Mitt under filmen så ringde Adem. Han var sjukt glad igår för han hade fått reda på att han skulle få ledigt, MEN dom ska diskutera det med den större ledningen också, så det är inte helt färdigt än. Men jag hoppas hoppas av hela mitt hjärta.

Idag hade jag faktiskt bara tänkt att slappa och förbereda mig inför imorgon.
Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs kanske senare!



Snart ses vi älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0