Söndag 7/2

Hallå, jag är tillbaka med mitt söndagsinlägg.
Jag gillar det här med söndagsinlägg otroligt mycket. När jag gör något i veckan så tänker jag alltid "det här ska jag skriva i bloggen på söndag". Det blir roligare att blogga när man längtar efter det :)
Jag vet att ni gillar det också, att få höra om mitt smaskiga liv... eller inte ;)
Två roliga saker som har hänt denna vecka, jag har fått förlängd arbetstid som jag är grymt glad över OCH resan är bokad och betald. Kan livet kännas bättre?


Denna helg:
Fredag: Efter jobbet så kom Malin och hämtade mig. Vi åkte till Täby centrum och kollade runt lite. Jag har hittat en OTROLIGT fin tunika som jag ska köpa imorgon tror jag. Sen sprang vi runt i andra affärer. Som alltid när jag är med Malin så springer, och ta mig då ordagrant, vi springer igenom butikerna. Malin är världens stressobjekt och jag är sneppet under. Vi gick även in på systemet, "det är bra att ha även fast man inte ska göra något ;D". Sen åkte jag hem. På vägen hem så bestämde jag mig för att åka tillbaka till Malin och festa lite under kvällen. Så jag kom hem och tog en snabbdush sen kom Mickis och hämtade upp mig. Som tur var skulle hon också till täbban så jag fick åka med min älskade. Väl hemma hos Malin så var Josse där, vi började tjejprata lite, naglar, hår, kläder, killar m.m. Ni vet väl hur det är när man är ett par tjejer?! ;)
Sen kom Jossan och Tobbe förbi. Kul att träffa Jossan igen, det var ett tag sen!
Jag kallar denna fredag lyxfredagen, när Mickis åkte hem så fick jag åka med henne igen. Hon kom även in till Malin och sa hej till alla och vi var kanske kvar i 40 minuter:) Alltid skönt att får åka bil hem, det tackar jag för Mickis. När jag väl var hemma så slocknade jag på 3 minuter.

Lördag: Vaknade upp och sprang till datorn för att få prata med min älskling. Lördagar är min favorit dag för då får jag även se honom i camen :D
Kvällen spenderade jag med en film som jag hade hyrt och mys i sängen. Runt 10 ringde Adem och vi låg och pratade i 2 timmar :P. Skönt att ringa till en "hemtelefon" då det inte kostar lika mycket som att ringa till mobilen. Så pengarna drar inte lika mycket för min del.

Idag (söndag): Jag och mammsen bestämde oss för att åka till arninge och handla födelsedagspresent till pappa. Jag hittade en superbra sak som jag hoppas att han blir nöjd över. På vägen hem så hoppade jag av vid Mickisen och mös med henne och Alexandra och någon katt. Nu är jag hemma och ska ta en dusch snart sen ska jag förbereda mig mentalt tills imorgon då det är en ny jobbvecka.

Varför har man ångest en söndag för? Man jobbar bara 5 dagar på en vecka. Det är ju hur soft som helst. Men man ska alltid ha något att klaga över tyvärr. Men när pengarna rullar in på kontot, då klagar man minnsan inte, nej nej nej.


Ser ni vilket svin till pojkvän jag har?(världens finaste och bästa egentligen)
Vi skulle åka upp i luften i en fallskärm efter en båt.
Jag var livrädd och han hade absolut ingen medkänsla.
Han var bara road över att se mig rädd ;D.


Men efterråt var jag lycklig och glad över att jag överlevde! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0