Fredag

Idag kände jag mig bloggsugen!
Mitt bloggsug kommer och går lite som det vill. Så jag tänkte gotta er lite med ett inlägg idag. Vi får se om det även kommer ett på söndag.

I veckan har jag jobbat, jobbat och jobbat!
Usch, jag vill inte ha det här vanliga svenssonlivet, men vad ska man göra om det ända man vill är att resa? jag skiter ju inte direkt ut pengarna. Det känns ruggit bra att det är fredag idag och denna kväll spenderar jag själv i vårat stoora hus. Jag gillar inte att vara själv för det mesta men idag känns det som att jag behöver lite tid  själv. Har målat mina naglar och ska strax lägga en ansiksmask.Jag väntar med spänning på ett samtal från min pojkvän!

Visste ni att idag skulle egentligen har varit min sista dag på jobbet. Men ICKE, jag fick förlänging som jag är grymt glad över att jag fick men samtidigt känns det himmla tåkigt att mina planer för en resa förstördes. Men det kommer, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, heter det inte så?

Nästa vecka har jag sportloooov. Inget jobb för min del, då händer det bara roliga saker. På onsdag ska jag ut på krogleeen med min äckling. Sen hade jag tänkt ut och shoppa lite för min lön som jag fick denna månad, man tackar och bugar.

I tisdags var jag inne i stan med Mickisen, vi tog bilen. ETT STORT MISSTAG. Vi kom in dit med höga förväntningar, men ALLT blev fel så vi kte hem igen med svansen mellan benen. Vi hittade inga pekeringar och när vi väl hade turen att hitta så funkade inte kortet där. FAN... Men till tröst fick vi äta något ifrån donken.

Jag funderar på att byta blogg kanske till Devote, förnyelse är något jag gillar. Men samtidigt tycker jag om blogg.se, men det är så mycket strul. Äh, vi tar det en annan dag.

Det känns som att jag bara svammlar. Jag lägget upp lite bilder istället.















Otroligt härliga bilder, bilder som kommer vara med mig resten va mitt liv. Jag saknar varje sekund, jag saknar varje ögonblick. Nu är det bara minnen, otroligt BRA minnen!




Nu kom samtalet  jag har väntat på, måste kila nu PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0