söndag 21/2

oj oj oj, idag var jag inte alls lika sugen på att blogga som jag har varit dom andra söndagarna. Men jag har lovat mig själv att fortsätta blogga. Det kanske kommer några söndagar som jag inte kommer att orka blogga, bara så att ni vet och inte tar livet av er.
Jahapp, herregud, det är söndag igen. Kan ni förstå? snart är vi inne i månad Mars. Var fan tar tiden vägen?


Fredag: Mötte upp mickisen i täby centrum ett tag. Sen var det bara hem och duscha för att sen bli upphämta av bil till självaste gården i Karby. Röda mattan var framrullad och där rammlar jag ut ur bilen med mina 3 påsar. Festen började när JAG gled in. OKEJ, jag har en förmåga att överdriva IBLAND. Bilen kom och hämtade mig, det var äckling som körde. Jag åkte upp till karby gård. mattan var INTE utrullad och festen hade inte ens börjat. Men jag var redo, jag var taggad på att kolla hockey. Tyvärr fick inte vi sitta med grabbarna så jag och Mickisen gick upp på rummet och pratade. Det var bara rena turen att Sverige vann för då visste både jag och mickis att kvällen skulle sluta BRA. Jag kan säga såhär, jag hade grymt jävla kul. Det var länge sen jag hade en sån lyckad kväll. Vi satt och snackade, spelade ölspelet. Jag fuskade som vanligt :P
Sen körde även killarna den berömda "sälen", du ska lägga dig på mage och åka ner ifrån en trappa. Mickis skulle försöka ta sig ann den uppgiften också, det slutade med att hon åkte ner på rumpen. Vi dansade och sjöng. Jag hade t.o.m så roligt att jag slaggade kvar där. Det sista jag minns är att ena killen skulle platta håret och sen sprayade dom det groteskt mycket. Där stocknade jag. Klockan var då runt 5 på morgonen.

Lördag: Vaknade upp vid halv 10 på lördagen, DÖD! Det ända jag kunde göra när jag vaknade var att skratta, skratta åt hur patetisk jag kände mig. HAHAHAHA jag skrattar än idag åt mig själv och det är nog det sista jag kommer att glömma:P
Jag åkte hem och pratade med min underbara pojkvän. Sen gick jag och sov i en timme och sen åkte jag och hyrde en film. Allt för min syster, GRYMT JÄVLA BRA. Jag grät mig igenom filmen. HAHAHAHAHA jag kan meddela att det var tårar ifrån fredagskvällen som kom ut där på ett hörn också. HAHAHAHA alltså jag har absolut ingen ångest ifrån fredagen MEN vissa saker skulle man kunna slita bort och kasta. HAHAHAHAHAHA.

Idag: Min älskade Love fyllde 1 år idag. Vi har varit i uppsala denna dag. Nu är jag hemma.

Imorgon är det månad och det känns helt okej faktiskt. snart kommer lönen också. Det ska bli fint att se den glida in på sparkontot. Tack tack.

Häää daaa


Mina fina och älskade kusiner.


Jag och min ääälskade pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0