söndags extra

Vilken perfekt alla hjärtans dag.
Dagen började med att jag träffade äckling Mickisen, hon beställde en pizza och vi åkte hem till henne och kollade på Babe- Den modiga lilla grisen, Det var år och dar sen jag såg den filmen, men den är lika bra idag som den var för 10år sen. Sen skulle vi pumpa hennes bildäck, det gick ju som det gick men vad ska man göra när man är heeeelt lost på bilar?! Sen var det dirr hem för att vänta in gästerna. Alla kom nästan samtidigt, det kändes som att jag tröck i mig kärleksmummsen:P. Senare gick jag ut och mötte Anton för lite prat och skratt. Anton fick 3 hallonhjärtan av mig i alla hjärtans dag present och jag fick en AIK choklad peng. Helt underbart att få tillbringa tid med sina underbara vänner och familj!

Alla hjärtans dag för mig är att visa sin omgivning, vänner, familj, pojkvän extra med kärlek. Man ska visa uppskattning till dom som betyder något. Jag har fått två samtal av min pojkvän idag, ett på morgonen och ett på förmiddagen, då sa han även grattis till min far :) Han måste börja smöra in sig nu.

Jaja, nu tänkte jag ta bort sminket sen slå på en rulle. Mickis, jag hoppas för guds skull att du är nöjd nu när jag har skrivit 3, 3 JÄVLA inlägg den här dagen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0