Söndag 28/2

Imorgon kommer något efterlängtat som jag har väntat på otoligt länge känns det som :P
Jag har beställt hem en jeansklänning, undra hur det kommer se ut på mig. Alltid kul att testa något nytt tycker jag och eftersom kilorna börjar rulla ner för min del så hoppas jag att den ska sitta bra annars är det bara att sätta på sig mormortrosorna och trycka ;)
Jag hoppas att det inte behöver gå så långt.

Jahapp, söndag igen!
Söndag, söndag, söndag, söndag, söndag.... det känns som att jag skriver det varje dag, det ruuullar på.
Igår var jag hemma hos Lojjs, drack lite cider. Jag kom hem med massor med nya saker som jag fick av lojji. Ibland är det allt bra att ha en storasyster :)
Jag fick även trevligt sällskap på bussen hem, Anton.

Vad händer idag då?
Vaknade av ett samtal ifrån min pojkvän, att vakna upp och höra hans röst på morgonen är det bästa som finns och inget kan då förstöra min dag.
Jag har varit med Mickisen och myst, alltid lika mysigt tycker jag!
Annars så har jag bara tagit det lugnt, även fast jag är ledig hela nästa vecka så känns söndagar så otroligt tråkiga och jobbiga. Men imorgon är det en ny vecka och en ny månad. Jag börjar tycka att tiden går så fruktansvärt fort. Snart sitter man här 40år med 2 snorungar och en hund. Läskigt!

Nu hade jag tänkt att lägga mig och läsa lite kanske.
En bra söndag har det varit iallafall.

Heeei daaaa


Hahahaha, JA, vi är knäppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0