Söndag 14/2

Godmorgon!

Alla hjärtans dag är idag och min älskade far fyller år. Jag tycker om alla hjärtans dag, man ska vara extra gosig och extra kärleksfull, EXTRA AV ALLT! (Jag tror faktiskt bara att äckling mickis kommer att förstå det där skämtet.) Tyvärr så tycker jag att alla hjärtans dag har blivit en sån otroligt överskattad dag precis som alla andra "högtiden".                                                                                                                                         
Jaja, pappa fyller år idag så det kommer gäster hit. Mamma och jag har bakat hela veckan så jag hoppas att det ska vara något som passar. Skönt att inte behöva vara så ensam, i och med att min pojkvän bor 2896mil härifrån så är det lite svårt att bara ses över en dag.

Mina kära vänner blev lite oroliga när dom lästa mitt förra söndagsinlägg med att "resan är bokad och betald", dom trodde att jag skulle lämna dom mycket snart, men så är inte fallet. Såhär ligger det till, ett datum var planerat men ingenting blev bestämt. Sen kom mitt erbjudande om förlängd arbete och jag tackade ja. Tyvärr så betyder det att jag inte kan åka till turkiet innan juni. Resan EFTER Juni är bokad, så än åker jag inte :D
Jag tycker om att vara väl förberedd! Vilket datum det är tänker jag inte berätta. Det känns surt men vår kärlek är stark så vi kommer att fixa det, inga problem alls!

I helgen har det inte hänt så mycket. I fredags var jag hemma hos Mickis och förade med dom, som vanligt ;D
När dom åkte till teglos så gick jag hem, teglos är ingen favvo. HAHAHAHAHAHAHA
Igår så hyrde jag en film och mös ner mig i sängen, jag pysslade om mig själv. Ansiksmask och annat smått och gott. Idag så ska vi fira pappa med tårta. Det har varit en mysig helg.

Denna morgon vaknade jag av väldens finaste röst som sa "Happy valentinsday my love" klockan kvart över 8, KVART ÖVER 8!!!!! Men när jag svarade och hörde hans röst så kände jag bara lycka genom hela kroppen. När vi hade lagt på så kunde jag somna om som en prinsessa igen :)


Adem & Jennifer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0