Söndag 5/12-10

Nu sitter jag här IGEN, förkyld och deppig. I fredags var vi på någon kurs i stan med jobbet. Vi blev bjudna på thaibuffe, riktigt gott! Efter kursen så mötte jag upp Elin och Linnea vi gick till kungsträdgården och kollade lite på marknaden. Sen var vi så kalla så vi ville värma oss lite och vilket ställe är det bästa att sätta sig på då? Joo, D O V A S... vi tog några after work öl och hade det mysigt. 
Sen begav jag mig hemmåt och min älskade Malin hämtade upp mig i täby för att följa med mig hem och mysa! 
Perfekt fredag!

Igår så firade jag min födelsedag. Fick bara pengar, jag är väldigt nöjd! Jag hyrde nya twilight filmen igår. Tände ljus och bäddade ner mig i soffan, mycket bra mycket bra! Elin ville att jag skulle komma in till stan och festa och TRO mig, om det hade varit en timme tidigare så hade jag inte bangat, men jag låg och kollade på slutet utav filmen och jag kände hur mycket sängen lockade.

Idag skulle jag behöva åka och julhandla lite. Vi får se hur det blir med det!
Denna söndag skulle inte ha kunnat börjat bättre. Direkt när jag vaknade så ringde jag min älskade turrebulle. Jag ringde till hans jobb och vi låg och pratade i någon timme. Usch, jag har inte fått träffat honom på 5 månader. Inte för att det känns som det för tiden har bara flygit iväg, men att tänka på det då känns det jävligt tungt!
Men snart hoppas jag att vi ses, till nyår kanske? :D

Hej då! Hörs senare kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0