Söndag 26/12-10

Jag orkar egentligen inte blogga men jag känner ett slags tvång, det är ju trotts allt söndag!

Jag firade min julafton i Uppsala, det var den absolut bästa julen jag har varit med om! Jag hade ingen julångest och jag kunde känna lycka rakt igenom. Jag är väldigt väldigt nöjd med allt jag fick :D
Allt jag önskade fick jag! Men en sak saknade jag, min fina fästman!

Igår låg jag bara inne, jag hade feber och hosta. Mamma körde ner mig till ica där jag fick köpa mig en färdiglagad matlåda. Sen sov jag!

Hostan är fortfarande kvar men jag och mamma tog oss till arninge och shoppade lite för presentkorten som vi fick i julklapp. Sen mötte jag upp Jonathan för lite prat. Imorgon blir nog inget jobb för mig. Känner mig helt slut i kroppen och hostar varranan sekund. Sen på tisdag börjar min semester, så jag känner att det är lika bra att vila upp sig.

jag har bilder på min kamera, men den ligger i mitt rum och jag orka inte gå ner och hämta den. Sorry!

Nu ska jag lägga min i soffan och tända lite ljus!

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0