Söndag 19/12-10

Det känns som att mina helgen ser likadana ut!

I fredags så slutade jag tidigt, så jag tog mig hem och sminkade mig. Sen hämtade Erik upp mig och vi tog oss till täby centrum för lite julklappshandel. När jag kom hem så bjöd jag över Vickan på några glas cider sedan bjöd hon på middag. Det hela ledde till att vi tog oss till Jonathan och drack lite mer, sen vart det efterfest hos mig ;)

Det hände inte mycket på lördagen... dejt med Adem och Narnia2 gick på tv. Sen kom min fina vän Malin förbi och mös ett tag. Det var denna lördag :P

Idag mötte jag upp Anton för lite julhandel igen. Vi gick runt i centrum i 5 timmar utan att hitta något. Sen när vi bestämde oss för att börja åka hem och ge upp allt som har med julklappar att göra så hittade jag två klappar på bara 2 sekunder, så nu är det bara en julklapp kvar och det är till min bror! Men på onsdag ska jag och grannen åka på en sista runda och köpa det sista!

På julafton ska jag till Uppsala. Till mina underbara små kusiner! Men innan det så ska jag ta mig igenom en jobbig jobbvecka, stänger 3 av 4 dagar har jag för mig. FAN!


JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGOT ANNAT PÅ DENNA JORD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0