Söndag 12/12-10

och den efterlängtade söndagen är äntligen här! NOT!

I helgen har jag bara kurerat mig ifrån min förkylning, hosta och halsont!
Jag har även varit på kalas i uppsala. Min finaste kusin Maja har fyllt hela 5år, det är stoooort ska ni veta! ;D
Jag har även hunnit med en dejt med min fästman, ovanligt va? ;)
Och jag saknar honom fortfarande lika mycket som förra söndagen och söndagen innan den och söndagen innan den förra söndagen m.m. Ni fattar poängen va?

Igår kom Erik och Vickan över på ett glas vin. Erik gick och la sig men jag och Vickan satt och pratade in emot småtimmarna. Klockan 4 gick jag och la mig och det har resulterat till en hel dag i sängen för min del.

Julklappar, hmm morfar är färdig iallafall, men alla dom andra då? ska jag springa den 23 och kolla efter julklappar? NEJ för då jobbar jag! Jag Älskar- med ett stort Ä- att ge bort klappar, men jag HATAR -med ett stort H- att köpa klapparna...

Det är mindre än två veckort kvar till jul, kul!

På tisdag ska jag till frissan, ska nog göra lite mer blonda slingor i håret. Jag vill vara fin inför jul och nyår :)
Åhh, jag har hittat en sån fin jul och nyårsklänning. Den kommer att användas flitigt! Inget glitter och glamour här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0