8/12-10 Min födelsedag!

Vilken bra dag jag har haft!

Dagen började med att jag fick ett paket med havrebollar utav mina arbetskamrater. När jag började jobba där så avslöjade jag för dom att jag var en sucker för havrebollar så dom hade kommit ihåg det och gav mig det som present.

Efter jobbet vid halv sex så mötte jag upp Erik och Vickan och fick en bukett blommor, Tack!

Sen mös jag med mamma och pappa, öppnade deras fina presenter! Sen kom även grannarna förbi så jag bjöd på havrebollar och annat gott! Är så nöjd över mina presenter!

Jag har så otroligt fina vänner!
Ett stort tack till Erika för allt fint du skrev i din blogg, blev så rörd så jag fällde en tår! och vet du, jag saknar dig också något så otroligt och jag håller med dig i allt du skrev! Vi har ett starkt band:)

Jag tror inte att man kan ha en bättre pojkvän än jag(alla flickvänner säger så, jag vet) men han är det finaste jag vet! Han kan få mig att känna en slags lycka i kroppen som jag inte ens visste att jag hade! 

Usch, nu blir det sådär jobbigt igen, man ska komma ihåg att säga att man är 21 nu och inte 20. Eller jag kanske ska börja säga att jag är 18 igen? Åldersnojjan ligger fortfarande i ryggmärgen, sakta men säkert äter den upp mig innefrån!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla CSI, tack så mycket för alla gratulationer!



Tack min älskling för att du är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0