Tillbaka med ny energi

Jahapp, igår berättade min fina Mikaela att min blogg var död. VADÅ DÖD? jag fick som panik, HAR MIN BLOGG DÖTT? VEM HAR DÖDAT DEN? VA? MIN BLOGG KOMMER ALDRIG ATT DÖ! Jag blev halvdeppig så jag tog en skorpa med majonäs på och satte mig vid bordet igen. Hur kan någon påstå att min älskade blogg, mitt allt, mitt liv har dött?
Men nu är jag tillbaka här, jag ska försöka börja med mina söndagsinlägg igen. Får se hur det går denna gång.

Iallafall, vad har hänt den senaste tiden? Jag har varit i Turklandet, mitt älskade älskade Turkland. Självklart var det helt helt underbart. Jag åkte ner för att överraska min älskade vän Erika, payback is a bitch och tro mig, hon blev överraskad :D
Ännu en av dom roligaste resorna, familjen var samlad och jag älskar hur vi kan skoja med varandra. Alla ligger på precis samma nivå. Detta är en familj som jag aldrig, aldrig vill skiljas ifrån.
Jag och Adem tröck in oss i samma lägenhet som Erika och Emre. För en gångs skull fick jag och Adem det bästa rummet. *HOST* Ja, det bästa och bästa rummet, men det rummet med aircondition, allt annat SÖG. Vi låg och tröck i en 80 säng, men det var bara mysigt. Man fick väl räkna med att sängen brakade sönder några gånger bara av att sätta sig i den, men jag klagar inte.

Första gången sängen gick sönder så kollade vi vad det fanns under och där låg ett par barn trosor, för att vara mer exakt så var dom rosa med my little pony märke på. Emre fick en idee att visa Erika. Erika är mamman i våran familj, medans hon var i sin egna lilla värld och bäddade deras säng och gick och pulade lite i deras rum så kom Emre inspringades som ett litet barn och skriker "ERIKA, KOLLA VAD JAG HAR HITTAT, ÄR DET DINA?" och så visar han dom rosa my little pony trosorna. Erika reagerade inte på att det var ett par trosor så han la dom på den nybäddade sängen, gick och pussade sin älskade hej då och gick till jobbet. Efter ett tag hör jag hur Erika skriker till, hon hade sett dom ;) dom flög ut ur balkongen lika fort.

En annan rolig sak som hände var att NÅGON la ner NÅGOT i min drink och det fick jag reda på genom Emre som hade kollat på övervakningskamerorna dagen efter. Det var aboslut ingen farlig tablett så ni kan sluta oroa er nu. Men Emre kom med en idee att vi skulle lägga sömntabletter i den här personens dricka, vilket jag tyckte lät kanon bra. Till en början så var jag med på ideen men när ser hur tabletterna ligger i drickan och personen precis ska ta en klunk så ångrade jag mig, jag hade inte mage till att låta personen somna efter 30 minuter och vakna upp 6 timmar senare. Där tog det roliga slut!

Familjen åkte även efter en båt och satt i en soffa. Det är nog ett utav dom roligaste minnerna som jag kommer bära med mig livet ut.  Alla fyra sitter i soffan, killarna längst ut på varsin sida och vi tjejer i mitten. Emre och Adem tycker att det här ska bli skit tråkigt, dom ville ju hyra coooola vattenskotrar, det är mer fart i dom. Medans jag och Erika ville göra något roligt alla tillsammans och då fanns det bara den soffan eller bananen. Båten börjar köra och gasar på som satan, båten svänger och vi svänger efter, jag var så jävla rädd. Jag var så inne i mina tankar att hålla mig fast och inte flyga av i farten så jag hörde inget annat än min egen röst "Jennifer, du klarar det här, du kommer inte dö". Men jag kom tillbaka till verkligheten efter ett tag, då hör jag det där pipiga skriket som jag först trodde var Erika, eftersom hon är tjej. Men, hon sitter bara och skrattar. Jag kollar brevid henne och där sitter henner karl och skriker rätt ut med blodsprängda ögon, jag kollar på min man och han skriker ännu högre. Vad är detta? var det inte dom som tyckte att det här skulle bli skit tråkigt? var det inte jag och Erika som var tjejerna i detta förhållande? När vi klev av så hade dom glömt bort dom cooooola vattenskotrarna och det vi fick höra var " Vi ville ju bara härma er och skrek som tjejer för att ni gjorde det" JAJA, DET TROR JAG SÅ MYCKET SOM JAG VILL PÅ!

Det har hänt många roliga saker och många många saker bär jag med mig i minnet. Men jag vet att vi kommer att få sjukt många fler roliga minnen ihop. Minnen med min karl lämnar jag i mitt hjärta och där ligger dom i trygt förvar. Jag tycker om våran familj! Jag ha skrattat så mycket ihop med er!


Tycker om er !



och dig är jag så otroligt kär i, jag älskar dig Adem Dogru!
Jag är en sån lyckligt lottad tjej!


Kommentarer
Postat av: erika

TACK MIN ÄLSKADE VÄN!! Tack för att du gav min helvetesdag det bästa avslutet, jag sitter och gråter här nu, tårar av glädje och saknad! Jag älskar vår lilla familj, alla bidrar med något extra som gör det hela fulländat och perfekt. PUSS

2010-08-10 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0