Underbar helg!

Edsbyn here i come!


I fredags satte jag mig på bussen till Bollnäs för att träffa min fina vän Erika. Efter många veckor av bara telefonkontakt så var det riktigt roligt att ses igen! Även den berömda Elin följde med och hämtade upp mig. Ett sant nöje att få träffa henne också :D.

Vi gled in på systemet för att köpa det sista till kräftskivan som skulle äga rum vid Erikas landställe i våsbo. Det var iallafall ett utav dom absolut mysigaste och finaste lanställerna jag har sett. När vi tjejer kom dit så fixade vi med bordet. Dom andra gled in runt 8. Då var det bara att hugga in på kräftorna. Alla var vrålhungriga. Alkoholen flödade och vissa somnade t.o.m innan 11. Jag, Erika och Elin var väl sist i säng och somnade inte förän 4 efter prat i sängen.

När vi hade vaknat upp på lördagen så städade vi och begav oss hem till Erika i Edsbyn. Fick en rundtur genom centrum. Sen sprang några in på systemet för att bunkra upp till kvällen. Vi skulle ut i Bollnäs. När vi väl kom hem så vilade vi i några timmar och pratade. Sen var det på med partydressen igen. Den berömda Elin kom och förade med oss innan bussen emot Alfta skulle gå där vi skulle på en annan förfest. Riktigt roligt, samma där... vissa somnade vid 11 efter att ha kört min bussresa. Jag hamnade i krig med Linnea så råkade supa henne under bordet.. oupsi! Men stackaren drack sprit också.

Väl i Bollnäs så gick vi på ett ställe som hette terassen men dom spelade bara hårdrock och vi var ju sugna på att dansa. Så vi gick till Tranan och dansade oss svettiga tills dom stängde. Därefter gick vi till max och inväntade killen som skulle köra hem oss. strul fram och tillbaka men hem kom vi iallafall :D.

Söndagen var både jag och Erika deppiga över att jag skulle åka hem. Vi låg mest i sängen och pratade sen tog vi även en promenad och satte oss vid vattnet och pratade ännu mer. Vi kom fram till att det ända vi hade ätit under denna helg var lite kräftor på fredagen, en halv pizza på lördagen, alkoholen flödade och en halv pizza på söndagen, helt otroligt att vi pallade :D.

Denna helg så blev jag lugn i koppen. Jag hade frid för en gångs skull och det har jag inte haft på länge. Men nu är deppet tillbaka igen. Jag saknar Adem något så otroligt. Men snart är lumpen slut och då börjar våran framtid. Jag måste försöka tänka positivt!

Jag har aldrig träffat så många fina människor som jag har gjort nu i helgen som är såna glädjespridare. Dom tog allt med en klackspark, jag önskar att jag skulle vara lite så istället. Jag har skrattat så otroligt mycket denna helg, tack Erikan för att jag fick komma :D
Det är så tröökigt att jag int ekunde stanna längre :(

Jag har köpt en soffa, men den kommer inte förän på onsdag. Jag har börjat köpa lite saker till min blivande lägenhet:D (som jag ska köpa i Edsbyn, jag och Adem bosätter oss där i lugnet)
Så nästa helg ska jag begrava mig framför filmer i min nya soffa och bara mysa. Remember me ska jag hyra, hoppas jag inte gråter ihjäl mig, har blivit så känslig på senaste tiden:P.



I was born to tell you, i love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0