Söndag 29/8 - 10

Söndag igen och imorgon är det jobb.

Helgen har gått ruskigt fort!

I fredags kollade jag på Remember me, JAG ÄLSKA DEN FILMEN, det är en utav dom bästa filmerna jag har sett på länge. Jag får gåshud när jag tänker på den. Tro det eller ej men jag grät nästan inget heller, eller en och annan tår kom men det kan inte hjälpas. DOCK var det väldens sämsta slut.

I lördags så var det min vän Eriks födelsedag :D
Han kom hit och jag bjöd på tee, vilken fin present va? Det är tanken som räknas. När han skulle åka hem så hakade jag på för att möta upp Malin. Vi satte oss på bryggan vid hägernäs strand och pratade. När jag skulle hem så upptäkte jag att min älskade buss hade slutat gått så jag fick ta fitt blåbussen, den bussen man alltid får stå på. När jag väl kom hem och skulle mysa ner mig i min underbart fina nya soffa med en påse lösgodis så frågade Anton mig om vi skulle ses, självklart tackar man ju inte nej till den gammle räven, så jag gick ut för att träffa honom, resten utav kvällen så låg jag nerbäddad med telefonen i örat och bara fick mysprata med min älskade fästman.

Idag så har jag varit på Ikea och köpt ännu mer saker till min blivande lägenhet, jag börjar älska mitt rum. Det känns som att det har blivit ett helt nytt rum. Adem kommer att trivas bra när han kommer hit :D
Funderar på att sätta honom i arbete att måla om mitt rum. Men vi får se hur det blir med det. Om ni har tur så kanske jag tar en bild på rummet när jag känner mig helt färdig med det.

Nä, nu ska jag gå och sätta upp dom sista hyllorna sen ska jag mysa ner mig och ringa Ademo.

Puss på er, hörs nästa söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0