Söndag 15/8-10

Söndag, ångest söndag!
Jag har verkligen längtat till att börja jobba, men nu när det är dagen före så vill jag inte. Jag vill ligga hemma, kolla på våra bästa år och bara softa. Varför kan inte pengarna bara rulla in utan att behöva göra något? Men det ska verkligen bli skit kul att jobba också :D

Jahapp, den här helgen har jag spenderat med mina vänner och bara tagit det lugnt. I fredags åkte jag till Vaxholm och gick runt och mös i kvällssolen med Erik, otroligt mysigt! Igår så tog jag ett dopp med Mickisen, jag gillar inte att bada i sverige, man vet aldrig vad som gömmer på "havets" botten.  Efter det så träffade jag Anton ett tag och snackade lite skit det var ett tag sen faktiskt. Efter så kom Mickisen igen och hämtade upp mig, då var det bara raka vägen till doktorn med henne.

Idag har jag bara tagit det lugnt och haft ångest. Pratat med min älskade vän Erika i telefonen! Jag saknar henne något så otroligt, jag saknar att vakna upp på morgonen och ropa och fråga om Erika är vaken, jag saknar våran morgoncigg och alla andra cigaretter också!! Jag saknar att förfesta på våran balkong.

Jag saknar även Ademo något otroligt. Den här gången var den absolut jobbigaste gången att säga hej då. Jag är deppig än idag och då var det lite mer än 2 veckor sen jag kom hem. Varför ska det vara så jobbigt för? Men en dag vet jag att ingenting kommer att kunna sära på oss. Han är min absolut bästa vän. Adem är en av dom få personer som jag kan lita på. Vi ses snart igen, det vet jag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0