Tisdag 13 April

Förlåt för otrolig dålig uppdatering.
Jag får väl skylla på vädret, sol är en bloggares värsta fiende ;D

Det har varit helt otroligt väder och jag har bara myst i vårsolen. Man känner hur vårkänslorna börjar komma fram sakta men säkert. Jag har så mycket kärlek inom mig som jag bara skulle vilja ge bort till människor som känner sig ensamna och förstörda. Jag skulle även vilja svepa in min underbara fästman med denna kärlek, krama om honom hårt och berätta hur mycket jag älskar honom. Jag säger det varje dag men tyvärr kan jag inte krama honom, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Han har varit i lumpen i 6 månader nu och det har gått väldigt väldigt fort för mig. Snart kan vi börja planera våran framtid! Jag skulle kunna skriva 100 sider om min kärlek till Adem, det finns inget stop på mig. Men jag väljer att avsluta här för denna gång.
 
Erika är nu hos sin kärlek nu och jag hoppas hon har det grymt bra! Smaskigt skvaller får man höra när hon kommer hem igen :D

Idag har jag hängt med Malin, hon har fått en ny bil så vi slirade runt lite. Jag köpte en födelsedags present till min underbara älskade mor som fyller år på lördag eller fredag? Jag är sämst på att komma ihåg födelsedagar.Men jag tror hon blir glad över min present, det är de viktigaste!


En bild ifrån november förra året, några dagar innan jag skulle åka hem.
Jag vill bli sådär brun och fin igen, nästa gång så blir det att steka för fulla muggar!

Neej, nu måste jag slagga, detta inlägg var för dig Mickisen... Jag hoppas du blir NÖJD!!!!

Kommentarer
Postat av: micchis

oacceptabelt med denna blogg torka

2010-04-24 @ 13:14:23
Postat av: erika

nu var det faaan i mig dött här. COME OOON JEMPS!

2010-05-06 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0