Söndag 4/4

ännu en söndag, när ska dom här söndagarna försvinna egentligen? Jaja, jag är ledig fram tills på torsdag så det blev en riktigt långhelg för mig. Det tackar jag gudarna för. Jahapp

I fredags så var jag ute på krogen med Mickisen och Alex, dansade loss skrattade och drack... Jag har gått och fått ont i halsen och förkyld, MEN VAD GÖR DET OM HUNDRA ÅR?

I lördags så låg jag sängliggandes... senare emot kvällen så träffae jag Maddisen. Vi åkte till donken och tog något litet att äta. Vi mötte upp lite gammla rävar som man inte har träffat på ett tag. Alltid lika trevligt, jag kom hem runt 3 på morgonen. Vi fick sitta inne i Linas och Jimmys fin fina lägenhet så jag står stilla med min förkylning inte bättre och inte sämre.

Idag vet jag ej vad planerna är förutom att jag måste prata med min fästman ett tag =)
Sen var det prat om att det blir vallentuna idag igen på en vinkväll. Vi får se hur det blir med allt.

Om 2 dagar har jag och Ademoo varit tillsammans i 1½ år... Tiden går så otroligt fort och nästa år kommer Adem ut ifrån lumpen, då är det bara att börja planera våran framtid ihop, på riktigt.

HAHAHAHAHA jag skrattar alltid lika mycket när jag ser dom här bilderna. Bild nr 1 som jag tog på Adem. Jag tycker jag var skit rolig för han stog verkligen och försökte hitta den rätta ställningen på hans kropp för att det skulle se så bra ut som möjligt. Så tog jag bara en bild på hans huvud. När jag visade bilden så AS GARVADE jag och Adem började beklaga sig över att jag var så dålig på att ta kort och allt var det var. Han tyckte iallafall inte att det var speciellt kul.




Och min underbara pojkvän med så otroligt mycket HUMOR skulle ta en bild på mig och tar en precis likadan bild? vad är det för något? kan folk aldrig komma på sin egen grej? aja, det som var kul iallafall var att den här gången så trodde han har jag hade "glömt" bort bilden som jag tog på honom och att jag hade "glömt" bort hur arg han blev över den bilden. Så nu var det hans tur att få skratta lite åt bilden på mig. Jag bjuder på den älskling... Jag älskar dig iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0