Jag älskar dig

Då var det klart, imorgon blir det krogen inne i storstaden med min favorit tjej Mickisen! Åh, våran första gång att vara ute tillsammans, undra hur det här kommer att sluta, kommer vi vilja prata med varandra på lördag ;D
Jag har köpt ett par nya skor, skyyyy hög klack så jag blir väl upp till 1,80... men det är snyggt att vara lång intalar jag mig själv. Får se hur det blir att dansa i dom. Åhh, det var så länge sen jag var ute på krogen, det känns nästan som första gången för mig. Det tog mig och mickis ungefär ett år att inse att vi kanske ska ta en första gång på krogen TILLSAMMANS! Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge... eller hur säger man?

Jaja, till pratet om turkiet igen. Imorgon är det den 11 September. Det var alltså då ett år sen jag och Anna åkte till Turkiet. Ett år, kan ni fatta? Ett år sen jag träffade min älskling... Nej förlåt, den 14 september, det påminde han mig om idag. Snart är det dax att åka igen. 13 dagar kvar, det är inga som helst problem. Snart ska jag börja packa också. Adem berättade idag att det var många som hade frågat efter mig och när jag skulle komma... ni vet, man är ju omtyckt ;D

Eftersom det är ett år sen vi träffades så satt vi och pratade om underbara minnen idag, man får en sån nostalgi känsla. Adem minns ALLT, tro mig, han beter sig varken som turk eller kille men det är ingenting att klaga på. Han berättade första gången vi sa att vi älskade varandra, det hade jag glömt bort faktiskt.



Jag älskar dig Adem!




Kommentarer
Postat av: Erika

Blir så glad av att läsa om er! :D Nu är det inte lång tid kvar för dig...alldeles nyss satt vi på uteplatsen och då var det runt 40 dagar kvar. Snart är du där ;)

2009-09-11 @ 00:31:54
URL: http://erikabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0