Söndag

Åhh, Fredagen var väldigt rolig tycker jag. Jag dansade, skrattade och var helt galen! Tack tjejer för en underbar kväll, men även ångesten ligger högt på listan just nu haha.

Igår hade jag och mamma myskväll, kollade på film och käkade gott. Åskan var inte nådig igår så vi gick upp och mös i sängen istället tillsammans med pappa. En underbar lördagskväll med familjen. Nu innan jag ska åka är det viktigt för mig att tillbringa så mycket tid som möjligt med familjen eftersom jag vet att jag kommer längta så galet mycket efter dom.

Idag gick jag upp vid halv 11 och strax efter det kom morfar hit. Sen träffade jag Mickisen och nu är jag hemma. Vad ska man hitta på för kul nu då?! Jag blir så lätt rastlös. Imorgon börjar jag jobba igen och gör det ända fram tills jag åker. Känns skönt för då går tiden mycket fortare också. 10 dagar kvar, det är helt sjukt. Sen får jag ligga i min älskades famn och mysa, jag får skratta på riktigt. Hur länge blir jag kvar då? mins 5 veckor om det blir som planerat.


om 10 dagar står jag här igen, lika lycklig och lika förtrollad av
kärleken till min underbara pojkvän!



Snart sitter jag där och pussar på min pojkvän och får känna värmen
ifrån hans varma kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0