Onsdag

åh herregud vad skönt det känns såhär efter att man har vart ute på en rask promenad. Det här var lite hårdare än när jag och anna går till macken, köper oss en varm choklad och sätter oss vid vattnet. Det här kallar jag träning. Jag kom precis ut ifrån duschen och snart kommer min bror hit med lite väskor.

Jahapp, exakt 14 dagar kvar nu tills jag på krama på min älskling!
Det pirrar i magen när jag tänker på att jag ska åka dit helt själv, läskigt men väldigt spännande!
tänk att få känna den där brutala värmen när man kliver av planet och väntar på väskorna och tänk mitt leénde när jag sitter på bussen påväg mot Side, underbara Side! Vilken känsla!

Vi har pratat lite smått om att åka till Alanya och kolla runt lite och sen även kanske åka fallskärm i luften MEN jag är så höjdrädd så det är inget bestämt. Men jag tror jag kommer våga när jag har min älskling med mig, jag känner mig trygg med honom. Jag vill åka nu nu nu nu nu NU !!!!!!






Har jag sagt att jag har väldens bästa mamma?!
Isåfall vet ni det nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0