AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAHHHHH jag vill bara skrika rätt ut, jag åker snart! 5 jävla dagar kvar, och jag är helt fullbokad fram tills jag åker. På måndag ska jag och mamma gå på bio, mysigt att vara med min älskade mor för jag vet hur ledsen hon kommer vara när jag åker. Men hon måste tänka på mig också, jag kommer vara den lyckligste tjejer i världen. Jag skulle kunna gå ut och springa 1 mil nu känns det som. Jag kommer få träffa Adems mamma också, det känns väldigt kul men samtidigt väldigt jobbigt, hon är ju trots allt muslim. Men det ska nog gå bra. Men jag måste alltid tänka vad jag säger (jag kan ganska mycket svordomar på turkiska). Jag är ganska förvirrad just nu. Men FÖRHOPPNINGSVIS så kommer jag ha Adem brevid mig hela tiden ;D

Idag är det fredag, fan va skönt. Är helt slut efter en veckas arbete men veckan har gått galet fort så jag är nöjd. Idag ska jag träffa Anna, får se om hon hör av sig;). Imorgon ska jag ha mys/ spa kväll med Lojji, det är en tradition vi har fast det brukar vara dagen innan jag åker men eftersom jag åker så tidigt på onsdag morgon så får vi ta det nu i helgen. Alltid lika mysigt att vara med älsklingslojji. På söndag skulle jag nog träffa J, får se hur det blir med det.

Jag är galet taggad, på onsdag klockan 13:00 kan ni tänka på mig, då pussar jag på min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0