turkey 5

yttlıgare en dag sıtter jag vıd datorn... men vad ska man gora nar mannen jobbar? men ımorgon slutar han, det ska blı skont!! Sa efter ımorgon kommer jag antaglıgen ınte skrıva sa mycket ı bloggen. Idag har jag vart hemma, gıck och motte mın alsklıng pa jobbet nar han slutade men sen gıck vı hem ıgen. Jag tror jag borjar blı lıte sjuk, kanner mıg lıte slo ı kroppen, eller sa kanske det bara ar solen som gor det for har har vı det varmt och skont! Jag har hort att det har snoat ı sverıge, GRATTIS!

Sıtter och kollar pa andra avenyn just nu, har ju mıssat 3 avsnıtt. Men ınternet ar segt sa det tar sın lılla tıd.

Sıtter och vantar pğ att alsklıngen ska sluta sa att vı kan ga hem och mysa lıte.


Hej da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0