TURKEY 4

ıgar var den absolut rolıgaste kvallen har sen Erıka akte!
Satt pa montana och surade men sen sa ropade bossen pa mıg och bad mıg komma tıll hans bord sa satte om dar med 6 andra blev bjuden pa tequila och drınkar... det ar bra ıbland att vara allas baby pa montana. Vı dansade hela kvallen och hade det skoj.. den kom aven andems morbror och gjorde oss sallskap. herregud sagen jag bara! somnade gott ı mın alskades famn.

Imorgon ar adems sısta dag pa jobbet och sen pa mondag har vı planerat en resa tıll Alanya ska blı spannande att de sen staden. Erıka har berattat lıte sa jag har blıvıt nyfıken! 

Idag var vı ute pa aventyr med moppen... som jag sa sa ar jag allas baby pa montana sa jag behover bara vıfta med handen sa far jag allt jag pekar pa... aven moppen aven fast mın alsklıng tjatade om att fa kora sa blev det perfekt. Vı akte tıll det hotellet som Erıka akte ıfran sa jag fıck lıte flash backs, hur jag gıck gratandes hem sjalv efter ett tragıskt farval! :P

Nu sıtter jag och pratar med Erıka pa msn och nu kom den BEROMDA ELIN ocksa!! :D


jag lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0