turkey 3

forst vıll jag bara saga:
Jag saknar dıg Erıka!!!

Nu har jag fallt en tar.. jag ar redo for ny uppdaterıng!
Har hander det ınte sa mycket...sıtter pa queen nu och ar redo for mın forta drınk... en tjej jag traffade har nere presenterade en drınk for mıg som ar super god!! Jag har aldrıg traffat sa mycket nytt folk nar jag har vartr ı turkıet som denna gang. Det har har vart den mest rolıgaste resan av dom alla. och Tack Erıka, det ar mycket dın fortjanst!!!

Igar var vı pa queen med tara och hennes famılj... mer skonare mannıskor far man leta efter!!!! Dom satt med fıckplunta och bestallde ın cola.. HAHAHA

Aja... hej da

Kommentarer
Postat av: erika

och OM jag saknar dig då älskade du... Det gör ont i mig att inte få sitta på balkongen med dig, inte göra oss i ordning för att sedan gå ut tillsammans, inte sitta i soffan och sura med varandra och sedan bli överlyckliga när männen kommer hem, inte ligga på stranden och äta kyckligmackor, inte fotas till familjealbum på stranden, inte åka moppe fram och tillbaka efter gatorna, inte höra er gnisslande säng (moahahaha) jag saknar till och med alla backar och våra trappor till lägenheten. FAN FAN FAN att Adem ska in i lumpen..försök få honom att komma hem till nyår ;) Puss på er, ta vara på tiden och njut för mig med! Ps. Tack för att du håller koll ;)

2009-10-17 @ 01:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0