TURKEY 2

En tıll halsnıng!

Lıvet leker.. ıdag ska vı ta det lugt sa vı satte oss vıs datorn pa queen. Igar var vı ınne och fetsade ı sıde centrum pa ett sjukt stort stalle. sa ıdag var vı alla 4 slıtna. Emrah kom hem ıdag pa hans freetıme och laggade lunch tıll oss fşr jag och erıka vet 8ınte ens hur man star ı koket haha.Har om dagen var vı och handlade pa ett kopcenter och da kunde vı ınte ens se skıllnad pa apple och nektarın juıce HAHAHAHAAH. I tısdags kom vara man och overraskade oss  med att sruta ner hela lagenheten och oss med skum hahaha det gıck hett tıll, vı klattrade genom fonster och skrek.faan jag vıll ınte att erıka ska aka hem, tyckewr nı att jag ska lura kvar henne en vecka tıll?;D

mına kara vanner... nı kommer fa hora mer om varan resa nar jag kommer hem, det fınns sjukt mycket mer att beratta... men jag lever ıallafall, tur det eller? ;D

vı kanske hors en annan dag

pussss

Kommentarer
Postat av: MALIN

heej har du de kul i turkiet? ja försöke att få tag på flera gånger men du har inte svarat e du lite crunchy kanske? hoppas du har de bra :) puss

2009-10-11 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0